اولین قرارگاه تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در گیلان، باحضور رئیس کل دادگستری استان، جانشین فرمانده سپاه قدس در امور اقشار و مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۵۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، اولین قرارگاه تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها در گیلان، باحضور رئیس کل دادگستری استان، جانشین فرمانده سپاه قدس در امور اقشار و مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان گیلان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر حبیبی جانشین فرمانده سپاه قدس در امور اقشار ضمن تقدیر  و تشکر از زحمات بسیجیان حقوقدانان استان به بیان مشکلات تولید و موانع آن در استان پرداخت و اظهار داشت: امروز اقدامات انقلابی ریاست محترم قوه قضائیه موجب ایجاد امیدواری در جامعه بخصوص قشر مستضعفین گردیده است. سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان با بهرمندی از نخبگان حقوقی می تواند بازوی توانمند دستگاه قضا باشد و باید با تشکیل گار گروه های تخصصی و پرداختن به موانع خطوط تولید به خصوص مشکلات حقوقی به احیای اقتصاد استان بپردازد.

جلسه با بیان نقطه نظرات سه نفر از نخبگان حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان استان در خصوص موضوع جلسه ادامه پیدا کرد.

در ادامه رئیس کل محترم دادگستری استان گیلان در بیانات مفصل مشکلات عدیده تولید و اقتصادی استان و اقداماتی که‌ مجموعه سازمان بسیج حقوق دانان باید انجام دهد را برشمرد حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی فرمودند امروزه حسب‌ امر ولایت حجت بر همه تمام است و برتمام افراد جامعه‌ بخصوص مجموعه عظیم بسیج واجب است هر گونه اقدامی که‌ برای کمک به مردم ممکن است را باید انجام دهند.

ایشان در ادامه به اقدامات و نتایج دستگاه قضا به مصوبات سفر ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص چندین مشکل خطوط تولید پرداخت و در نهایت دستور فرمودند این جلسات تخصصی باید در زمانبندی معین و با تمرکز بر موضوع خاص تا حصول نتیجه ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات