خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بوئین زهرا؛

ولایتمداری و معنویت گرایی سپاه باید تبدیل به گفتمان غالب در جامعه شود

حجت الاسلام رضوانی گفت: امروز ولایتمداری و معنویت گرایی سپاه باید تبدیل به گفتمان غالب در جامعه شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی، جمعی از کارکنان ناحیه با حجت الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه بوئین زهرا دیدار کردند.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به کارنامه درخشان سپاه بیان کرد: سپاه از بدو تشکیل با تفکرات اسلامی و انقلابی در تمامی عرصه ها از جمله در جبهه های حق علیه باطل، عرصه سازندگی و محرومیت زدایی ، دفاع از حرمین ائمه معصومین و در مقابل با ویروس منحوس کرونا کارنامه درخشانی را در پرونده کاری خود به بار نشانده است.

وی در ادامه افزود: سپاه در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و تثبیت و تحکیم جایگاه انقلاب و نظام با ولایتمداری و معنویت گرایی توانسته رسالت خود را به نحوه أحسن انجام دهد و امروز این ولایتمداری و معنویت گرایی سپاه باید تبدیل به گفتمان غالب در جامعه شود.

امام جمعه بوئین زهرا تبیین معنویت و تشریح مسائل دینی و مذهبی را وظیفه و فلسفه ذاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و تصریح کرد: امروز متأسفانه حلقه مفقوده جامعه با توجه فضای مجازی، کم رنگ شدن معنویت و اهتمام کم به مسائل دینی و مذهبی است و سپاه با توجه به فلسفه ذاتی خود می تواند این خلأ معنویت را در جامعه پر کند.

حجت الاسلام زضوانی پیوند نسل جدید انقلاب را با اندیشه های ناب شهید مطهری و حاج قاسم سلیمانی، وظیفه همه نهادها و سازمانها دانست و اذعان داشت: شهید مطهری فرمانده عقیدتی انقلاب و شهید سلیمانی فرمانده میدانی انقلاب هر دو پرورش یافته مکتب خمینی کبیر بودند و امروز نیاز مبرم نسل جدید انقلاب در این است که با اندیشه های این دو بزرگوار آشنا شوند و وظیفه ما نیز در راستای همین موضوع است که نسل جوان را با اندیشه های اینها بیمه کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها