خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را فرصتی برای بازخوانی اندیشه های استاد شهید مطهری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در جلسه شورای تربیت و تعالی سپاه جلفا با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: این هفته فرصتی ناب برای ترویج و برجسته کردن تفکرات و اندیشه های شهید مطهری و همچنین تجلیل از کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می کنند.

وی افزود: امروز به برکت وجود نهادی مقدس و معنوی در نیروهای مسلح بنام عقیدتی سیاسی، سطح بینش عقیدتی و سیاسی در مجموعه سپاه در سطح بالایی است و یکی از مهمترین رسالت حوزه نمایندگی در سپاه و بسیح، آموزش های عقیدتی و سیاسی است.

حجت الاسلام پیغمبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتدار امروز سپاه به خاطر پایبندی به معنویت و اعتقادات عقیدتی و سیاسی است تاکید کرد: در بیش از 40 سال از عمر پرکت این انقلاب حسینی،  با دو مولفه اعتقادات و سیاست حرکت کرده ایم که مهمترین عامل پیروزی ما در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگر به تفکرات استاد مطهری نیاز دارد. هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم بهانه ای است تا شرایط را برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و اندیشه شهید مطهری در جامعه اسلامی آماده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اشاره که فرمودند؛ «اگر ما بخواهیم این نظام در ذهن مردم تعمیق بشود و حرکت انقلاب این مردم،همچنان ادامه پیدا کند،باید افکار شهید مطهری در بین مردم رواج پیدا کند»، اظهارکرد: وظیفه دینی و رسالت پاسداری ما این است که شخصیت، آثار و طرز تفکر استاد مطهری را به عنوان مبنای فکری خود قرار دهیم و به نسل جوان معرفی کنیم.

ارسال نظرات