فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی 347 بسته معیشتی به مردم اهدا کرد

زاهدان-در راستای تداوم رزمایش کمک مومنانه سردار حسین الماسی فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در دیدار با مردم 347 بسته معیشتی را به آنها اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک فرا رسیدن سالروز امام حسن مجتبی(ع) گفت: ماه مبارک رمضان ماه پر خیرو برکتی است در این ماه همه انسانها بر سر سفره خداوند میهمان هستند.
 
وی با اشاره به شرایط بد اقتصادی امروزکه به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند افزود: کاهش آلام مردم و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه از دغدغه های اصلی سپاه است که به منظور ارائه خدمت به مردم با جمعی از مردم شهر ستان زاهدان دیدار  شد.

سردار حسین الماسی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ۳۴۷ بسته کالا شامل برنج، رب گوجه فرنگی، پوشاک، حبوبات، توزیع شده است.
 
این مسئول اظهار داشت: ۲ دستگاه چرخ خیاطی و ۲ عدد تانکر آب در سطح حاشیه شهر زاهدان  اهدا شده است.
 
فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110سلمان فارسی در پایان اظهار داشت: خدمات درمانی به تعداد ۳۰ نفر بیمار قلبی، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، چشم پزشکی و تامین دار و توسط فرمانده تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه نیز در راستای رزمایش کمک مومنانه به مردم ارائه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار