نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان در گفت و گو با بسیج :
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده ،بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کردند و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه قوی برای نظام جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۰۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده اظهارداشت: انتخابات یکی از عرصه‌های تبلور مشارکت ملت ایران در تعیین سرنوشت خود است و افزایش این مشارکت همواره از اصول و سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

 دکتر عبادی زاده افزود :نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه حیات سیاسی خود جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است.


وی اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی در جامعه یکی از مولفه‌های انتخابات پرشور است.

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان با تاکید بر اینکه هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد نظام از مشروعیت و مقبولیت بالاتری برخوردار می‌شود افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث تثبیت و تقویت بیش از پیش انقلاب ما می‌شود.


وی عنوان کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری یکی دیگر از مولفه‌های برگزاری انتخابات پرشور است که اتفاقا انتخابات شورای شهر و روستا در جهت ایجاد پارلمان محلی می‌تواند رنگ و طعم متفاوتی به انتخابات بدهد

دکتر عبادی زاده  افزود: اگر اعتماد عمومی بین مردم ایجاد و تقویت شود از مولفه‌های حضور حداکثری آنان در انتخابات خواهد بود.


نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان درپایان اظهار داشت: امیدواریم در انتخابات آتی هم حضور پررنگ و مشارکت حداکثری مردم را در سراسر کشور داشته باشیم چرا که همه ما به نظام اسلامی اعتقاد قلبی و کلامی داریم و چه بهتر که این نظام با مهر تایید همه مردم بتواند به مسیرش ادامه دهد.

ارسال نظرات