سردار حسین معروفی در نشست مجازی در جمع بسیجیان :

جاری ساختن شاخصه های انتخاب درست توسط سپاه و بسیج

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تبیین شاخصه های انتخاب اصلح و گفتمام امام را از دیگر مسئولیت های سپاه و بسیج دانست و ابراز کرد: شاخصه های انتخاب درست را باید در جامعه ساری و جاری کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۳۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست مجازی در جمع بسیجیان ضمن سلام و درود به ارواح مطهر شهیدان، امام شهدا و سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامت برای رهبر فرزانه انقلاب و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ضمن اشاره به انتخابات 28 خرداد ماه و با بیان اینکه نظام ما مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی است و انقلاب ما با مردم تعریف می شود، تصریح کرد: ملت ما هوشمندانه پای انقلاب ایستاده و هزینه نیز پرداخت کرده اند و دشمنان نیز به دلیل آنکه ملت ایران بیش از 40 سال با همه سختی ها پای انقلاب ایستاده اند و با همه مشکلات معیشتی و اقتصادی از انقلاب دفاع می کنند، دشمنی دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری این دوره نسبت به ادوار گذشته به مراتب حساس تر است، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال بی ثبات سازی هستند.

وی با طرح این سوال که در این شرایط وظیفه جبهه انقلاب چیست، بیان کرد: سپاه و بسیج خانه انقلاب است و این نهاد متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و ما سپاه و بسیج را هزینه هیچ اهداف هیچ گروهی نمی کنیم؛ چرا که راهبرد اصلی ما حفاظت از مثلث انقلاب، ملت بزرگ ایران و ولایت است و ما نیز ساخته شده ایم که فدای انقلاب، ملت و ولایت باشیم و این موارد خطوط قرمز ماست.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه و بسیج فدای مصداق نخواهد شد، ادامه داد: سپاه و بسیج در جریان انتخابات سه مسئولیت دارد؛ یکی از مسئولیت ها تبیین حضور گسترده، حداکثری و مشارکت مردم پای صندوق های رأی است که این مهم را باید مراقبت کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تبیین شاخصه های انتخاب اصلح و گفتمام امام را از دیگر مسئولیت های سپاه و بسیج دانست و ابراز کرد: شاخصه های انتخاب درست را باید در جامعه ساری و جاری کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در عید مبعث بیان کرد: ایشان مقوله تواصی به صبر را عنوان کردند که دشمنان می خواهند آستانه تحمل مردم را پائین بیاورند؛ بنابراین ما باید در زمینه تبیین گفتمان مقام معظم رهبری در این خصوص اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، استمرار مکتب وحی، حکومت علوی و مکتب عاشورا است، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان روز عید مبعث به مقوله بصیرت نیز اشاره داشتند؛ بنابراین در زمینه بصیرت افزایی باید دو مسئله دشمن شناسی و امام شناسی را  بشناسیم که اگر این دو را بشناسیم، در زمین دشمن بازی نخواهیم کرد و گرفتار فتنه نخواهیم شد.

سردار معروفی گفت: کمک به امنیت انتخابات در چهارچوب قرارگاه امام علی علیه السلام را از دیگر مسئولیت های سپاه و بسیج در زمان انتخابات است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: سپاه و بسیج طی دو ماه توانست به 27 روستا پروژه آبرسانی را اجرا کند که در سوم خرداد ماه افتتاح خواهد شد، سپاه و بسیج طی یک سال گذشته 400 هزار بسته معیشتی را در بین آسیب دیدگان از کرونا قرار داد، ساخت هزار و 200 خانه، تهیه 2 هزار و 348 سری جهیزیه، احداث مدارس و مساجد در شرایط اقتصادی با استفاده از هزینه های سپاه، بسیج، کمک خیرین و فعالیت های جهادی انجام شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در شب های قدر دعا کنید که خداوند قلوب ما را به هم نزدیک کند تا انتخاب هوشمندانه ای برای انقلاب و کشورمان داشته باشیم.

ارسال نظرات