شرکت در انتخابات از مهمترین وظایف انقلابی/حضور در انتخابات تجلی ارتباط مستحکم مردم و نظام اسلامی

شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه شاهرود گفت: عزت و افتخار و اقتدار میهن و ملت، در گرو عمل به وظایف انقلابی است که شرکت در انتخابات از مهمترین این وظایف به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۳۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج، نشست بصیرتی پایگاه امام هادی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود با حضور بسیجیان در محل پایگاه مستقر در مسجد ابوالفضل (ع) بین النهرین برگزار شد.

در این نشست مهدی فرهنگ دوست کارشناس سیاسی و معاونت سیاسی سپاه ناحیبه شاهرود به تحلیل مسائل سیاسی روز بویژه انتخابات پیش رو پرداخت و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در باب اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم، اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانی می‌فرماید (اصرار بنده بر حضور همه در انتخابات به این دلیل است که مشارکت همگانی، کشور و نظام را عزت می‌بخشد و بیمه می‌کند لذا شرکت در این حادثه عظیم، فریضه‌ای برای همه مردم است.)

وی افزود: حضور ملت در انتخابات و تجلی دوباره ارتباط مستحکم مردم و نظام، به معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن اهداف دشمن در ایجاد شکاف و دوقطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام است و این حضور براساس وعده صدق الهی، نصرت و یاری پروردگار را به همراه می‌آورد.

فرهنگ دوست خاطر نشان کرد: عزت و افتخار و اقتدار میهن و ملت، در گرو عمل به وظایف انقلابی است که شرکت در انتخابات از مهمترین این وظایف به شمار می‌رود.
ارسال نظرات