خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی تیپ انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

برگزاری ۶ دوره آموزش عقیدتی سیاسی ویژه سربازان در تیپ انصارالحسین (ع) همدان

همدان- مسئول عقیدتی تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری ۶ دوره آموزش عقیدتی - سیاسی ویژه سربازان و آموزش بیش از ۳۰۰  سرباز وظیفه در طول سال جاری در این یگان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
برگزاری ۶ دوره آموزش عقیدتی سیاسی ویژه سربازان در تیپ انصارالحسین (ع) همدانمحمد قراباغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک در شرایط کرونایی اظهار داشت: به علت حاکم شدن وضعیت قرمز در استان، تجمعات دینی و اخلاقی در مکان‌های مسقف صورت نگرفته و کلاس‌ها و کرسی‌های اخلاقی و قرآنی در محیط باز در سطح یگان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سطح یگان‌های نظامی بیان داشت: روحیه دینی و معنوی و آمادگی روحی معنوی از مهمترین الزامات یک یگان یا نیروی رزمی و نظامی است.

مسئول عقیدتی تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: با توجه به فعالیت‌های بی‌سابقه دشمن در تخریب عقاید دینی اهمیت پرداختن به آموزش‌ها و دوره‌های عقیدتی بیش از پیش روشن می‌شود.

وی بیان داشت: هرقدر یک نیروی نظامی به منشأ قدرت یعنی خداوند متعال نزدیک‌تر باشد استقامت و کارایی او در صحنه نبرد بالاتر خواهد بود.

قرا‌باغی گفت: اقتدار و عظمت شهدا که خدا را ابرقدرت می‌دانستند از تعالیم و پایه‌های قوی اعتقادات آن‌ها نشأت گرفته است.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط موجود بهداشتی و فرهنگی کشور از شیوه‌های کارآمد و کاربردی در آموزش‌های دینی و عقیدتی استفاده خواهد شد.

مسئول عقیدتی تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری ۶ دوره آموزش عقیدتی - سیاسی ویژه سربازان در طول سال جاری در این یگان خبر داد و گفت: طی این دوره‌ها بیش از ۳۰۰  سرباز وظیفه تحت آموزش و تربیت قرار خواهند گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: تمام کارکنان یگان طبق زمان‌بندی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطوح مختلف و به صورت حضوری و غیر حضوری و نیز در مراکز آموزشی شهر‌های مذهبی قم و مشهد، دوره‌ها و آموزش‌های عقیدتی سیاسی را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار