فرمانده سپاه دیواندره ومسوول نمایندگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۶۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه دیواندره ومسوول نمایندگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی، سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛ تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله، مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمان، مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری (ره) است.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان ومعلمین از زحمات وتلاش‌های مخلصانه تمامی بسیجیان وسبزپوشان سپاه تقدیر وتشکر نموده و توفیقات روز افزونتان را در انجام رسالت خطیر تعلیم وتربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) و پیروی از تدابیر امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

والسلام علیکم والرحمه الله
انتهای پیام/
ارسال نظرات