مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره با کارکنان بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی (ره) دیدار و بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۶۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج  از کردستان، حجت الاسلام منتشلومسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه شهرستان درمعیت فرماندهی ومسوول حفاوکارکنان نمایندگی به مناسبت میلادامام حسن (ع) باحضوردربیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره ضمن بازدیدازبخش کرونایی بیمارستان ازپرستاران این بخش تجلیل کردند.

منتشلوگفت:کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه و خدمتگذرانه بسیار عالی و علیرغم وجود خطر برای خود، بدون وقفه در حال خدمت رسانی‌اند و جا داشت بنده نیز از این عزیزان تشکر کنم.

فرمانده سپاه دیواندره هم دراین دیدارگفت:ما به عنوان بسیج و سپاه آماده‌ایم هر آنچه برای شکست کرونا از دستمان بر می‌آید دریغ نکنیم. از ضدعفونی کردن مکرر بیمارستان گرفته تا تأمین کادر پرستاری آن. باید تلاش کنیم مردم عزیزمان در این استان با طیب خاطر زندگی کنند. البته مردم باید توصیه‌های خودمراقبتی مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند که اگر این اتفاق بیفتد و مردم توصیه‌ها را عمل کنند، مبارزه با این ویروس با سهولت انجام خواهد شد.

دکترحشمتی رییس شبکه بهداشت شهرستان هم با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این مرکز درمانی، گفت: اگر مردم مراقبت کنند زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید، اما اگر مردم به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند شرایط بدتر خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات