همزمان با سراسر کشور:

پویش نذر خون در میهمانی خدا برگزار می شود

مسوول بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان از پویش نذر خون در میهمانی خدا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

مهدی بنده مرادی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، از پویش نذر خون در میهمانی خدا خبر داد و اظهار داشت: اهدای خون در ماه رمضان به دلیل روزه‌داری مردم کاهش می‌یابد که این کاهش میابد از همین رو مشارکت و همیاری شهروندان برای اهدای خون در این ایام امری ضروری است.

وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و نگرانی در مورد کمبود خون در استان در ادامه طرح خیرخواهانه کمک مومنانه پویش نذر خون در میهمانی خدا برگزار می گردد.

بنده مرادی افزود: این طرح با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج محلات در دو شهر سقز و سنندج با توجه به دارا بودن اداره انتقال خون و از تاریخ 10 اردیبهشت الی 17 اردیبهشت به اجرا در خواهد آمد .

وی عنوان داشت: کلیه بسیجیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و با هماهنگی حوزه مقاومت خود به پایگاه انتقال خون شهر سنندج یا سقز از ساعت 8 الی 13 صبح و 18 الی 24 عصر (شب های قدر تا سحر) به مراکز انتقال خون مراجعه نمایند.

بنده مرادی در ادامه بیان داشت: لازم به ذکر است با توجه به هماهنگی به عمل آمده با سازمان انتقال خون و پلیس راهور بسیجیان عزیز با در دست داشتن برگه پذیرش جریمه عبور و مرور در ساعات منع تردد نخواهند شد و همچنین قانون منع تردد در شب های قدر اجرا نخواهد شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار