اعلام فراخوان کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

زنجان -رئیس کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از آغاز فراخوان دریافت آثار هنرمندان در چهار بخش شعر، داستان کوتاه، خاطره‌نویسی و طراحی و اینفوگرافی مرتبط با دفاع‌مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان خواهیم بود، اظهار کرد: این کنگره با هدف الگوسازی از شهدای استان و نیز آشنا کردن نسل جدید با دلاورمردی‌های این عزیزان است و معتقدیم با زبان هنر می‌توان این مفاهیم را بهتر منتقل کرد.
 
اعلام فراخوان کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان


کامران جعفری با اشاره به انتشار فراخوان جمع‌آوری شعر، خاطره، داستان کوتاه و طراحی هنرمندان در حوزه دفاع‌مقدس و شهدای غواص، افزود: دبیرخانه کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان واقع در زنجان، میدان شورا، مجتمع فرهنگی جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی آماده دریافت آثار دفاع‌مقدس است. البته علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵ یا znacecr@yahoo.com ارسال کنند.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان در سال‌جاری، عنوان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره استفاده خواهیم کرد که در همین رابطه از دوم اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز تشکیل نهاد انقلابی سپاه پاسداران تا دوم شهریورماه ۱۴۰۰، دبیرخانه این کنگره آماده دریافت آثار علاقه‌مندان در بخش‌های اعلام شده است.

جعفری با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، خاطرنشان کرد: وظایف کمیته‌ها مشخص و جلسات مختلفی نیز در این زمینه برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه مردم و مسئولان دارند، تصریح کرد: شهدا از جان‌شان برای حفظ کشور، اسلام و نیز امنیت مردم گذشتند که در این راستا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید از وظایف مهمی است که همه ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
ارسال نظرات