خبرهای داغ:
علی افسری
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه خوسف:
شهید مطهری با تلفیق بصیرت،علم و حکمت ،الگوی واقعی از یک انسان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را به نمایش گذارد
کد خبر: ۹۳۳۷۲۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه خوسف  از اجرای برنامه های متنوع در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج خبر داد .

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که "مهم ترین موضوع تمدنی بشر موضوع تعلیم و تربیت است" گفت: معلم چراغ فروزانی است که بشر را در مسیر سعادت و کمال قرار می دهد و اندیشمندان بزرگ اسلامی در طول تاریخ همواره تلاش کرده اند که راه رسیدن به کمال را هموار ساخته و بشر را به سوی آن راهنمایی کنند.

عبدی در ادامه در خصوص جایگاه شهید مطهری بیان داشت: شهید مطهری از معدود اساتید و معلمانی بود با تلفیق بصیرت، علم و حکمت الگوی واقعی از یک انسان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را به نمایش گذارد و به فرموده رهبر عزیزمان شهید مطهری آموزگاری واقعی در گفتار، رفتار و سبک زندگی می باشد.

حجه الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همزمان با ماه مبارک رمضان ،ماه تربیت و خودسازی ،ضمن تشکر از سرمایه های معنوی سپاه و بسیج در عرصه ی تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ،شایسته است در سالی که توسط امام خامنه ای (مد ظله) به عنوان تولید؛پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ناکگذاری شده است ؛تمام تلاش را برای ساخت و تربیت انسان های مومن ،انقلابی ،کارآمد ،جهادی و ولایت مدار به کارببندیم.

وی در پایان افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  برنامه های متعددی البته با توجه به شرایط موجود کشور توسط عقیدتی سیاسی ناحیه برنامه ریزی شده است که از جمله آن موارد می توان به دیدار با خانواده معزز شهدا ، مراسم بزرگداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی ،برگزاری مسابقه کتابخوانی ،نشست بصیرتی  و... اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها