فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ناحیه سپاه بندرعباس، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید مطهری(ره) یکی از سرمایه های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی به شمار می رود که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت ها کرد.

بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

فلسفه و رمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

مبنا و بنیان دین اسلام تعلیم و تربیت است و معلمی یکی از شئون الهی است که در وجود انبیاء و پیامبران نهاده شده است تا رسالت تعلیم و تربیت را برعهده گرفته و معلم بشریت باشند، به همین دلیل است که معلمی را شغل انبیاء نامیده‌اند و در تمام جوامع بشری معلم دارای ارزش، شأنیت و جایگاهی ویژه است.

معلمی و قرار گرفتن در جایگاه تدریس به عنوان معلم و استاد یکی از توفیقات الهی است که قطعا هرمقدار شخص قدر این جایگاه و این فرصت مغتنم را بیشتر بداند و تلاش خالصانه و مجدانه‌ای در خصوص تعلیم و تربیت شاگردان خود داشته باشد، توفیقات روز افزونی شامل حال او خواهد شد و خواهد توانست فیوضات بیشتری از این توفیق الهی کسب نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم خدمت همه معلمان، اساتید و مربیان از زحمات و تلاش های مخلصانه شما تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس

ارسال نظرات