خبرهای داغ:
رئیس اداره بهداشت شهرستان آبیک گفت: تلاش جهادگران بسیجی در طرح شهید سلیمانی و کاهش شیوع بیماری در شهرستان آبیک قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۲۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی طی جلسه ای با رئیس اداره بهداشت و کادر درمانی شهرستان در درمانگاه بیاضیان آبیک و بسیجیان طرح شهید سلیمانی توسط فرمانده سپاه آبیک و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از زحمات و مجاهدت های کادر درمانی تقدیر و تشکر گردید.
در این دیدار یوسفی ریس اداره بهداشت آبیک بیان کرد: شهرستان آبیک از روزانه 90 بیمار به 19 بیمار کاهش یافته است و تا چند روز آینده اوضاع بهتر نیز می شود.

وی افزود: اگر در فروردین 1400 قرنطینه اعمال می شد و کنترل صورت می گرفت بیماری خیلی زودتر رفع می شد و اوضاع بیماری وخیم نمی شد.

یوسفی متذکر شد: با همکاری خوب مردم آبیک و مدیریت مسئولین مردم زیاد درگیر بیماری نشدند و باتوجه به اینکه بیمارستان موجود در شهرستان محدود است بحمدلله ورودی های بیماری کم شد و اگر شرایط خوب نبود به فکر بیمارستان صحرایی بودیم.

وی افزود: همه 1000 نفر آبیکی که واکسن کرونا دریافت نمودند شرایطی خوبی دارند و علائم و عوارض خاصی نداشته اند و به نظر می رسد این بیماری مدیریت شده است که متاسفانه شاهد جهش های متعددی در طول دوره این بیماری هستیم و البته سیستم ایمنی بدن در مقابله با این ویروس خیلی مهم می باشد.

رئیس اداره بهداشت آبیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر کپسول اکسیژن در شهرستان کمبودی نداریم و با کمک نیروهای سپاه و بسیج بیمار کرونایی که خانم بارداری بود شناسایی و درمان شد و از شما نیروهای انقلابی تشکر می کنم که در این ایام سخت پا به پای ما و حتی جلوتر از ما حرکت کردید و همیار ما در این روزهای سخت بودید و در خواست نامگذاری خیابانی در سطح شهرستانی بنام شهدای سلامت را به شهردار آبیک ارائه داده ایم.

در ادامه حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبیک افزود: ما در اسلام چیزی بعنوان استیصال نداریم و انقلاب ما نیز در سخت ترین روزهای این کشور که جنگ 8 ساله بود با همیاری مردم که با حضور در صف نظامیان دست در دست هم دادند و این مشکل را برطرف کردند و اکنون نیز سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی در کاهش ویروس کرونا فعالیت می کند و ان شالله این بیماری نیز با وحدت ملی برطرف شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها