مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان گفت:

روز معلم و هفته عقیدتی فرصتی برای جهاد در علم و بصیرت افزایی است

حجت الاسلام رشیدی گفت: آثار علما و بزرگان دینی و انقلاب نباید در بین نسل جوان کشورمان مورد غفلت قرار گیرد زیرا این ها منابع ارزشمندی هستند که به خیلی از سوالات امروز قشر جوان پاسخ می دهند.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۷۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مرتضی رشیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لردگان به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی گفت: فهم و شناخت اسلام ناب، هوشمندی و بصیرت وافر در شناسایی جریان‌های منحرف و شجاعت و بی پروایی در برخورد با این جریان‌های از مهمترین شاخصه های شهید مطهری در نگاه رهبر فرزانه انقلاب است که امیدواریم این شهید  و آثار ارزشمند ایشان الگویی برای بسیجیان مومن در فهم و شناخت عمیق معارف اسلامی قرار گیرد.

 وی افزود: آثار علما و بزرگان دینی و انقلاب نباید در بین نسل جوان کشورمان مورد غفلت قرار گیرد زیرا این ها منابع ارزشمندی هستند که به خیلی از سوالات امروز قشر جوان پاسخ می دهند.

 رشیدی اظهار داشت: اگر چه وضعیت نامناسب کرونا مانع از برگزاری بسیاری از برنامه ها بصورت حضوری شده است اما برگزاری دوره های عقیدتی، مهارت آموزی، محافل قرآنی، تربیت مربیان، دوره های تربیت و تعالی، کلاس اخلاق، بصیرت دینی، احکام تخصصی، و ... از عناوین مهم فعالیت های عقیدتی سیاسی در طول سال خواهد بود که ان شالله با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم گفت: در هفته عقیدتی صمیمانه از همه زحمات و تلاش های مخلصانه عزیزان در معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان و به خصوص شهرستان لردگان و مربیان و معلمینی که در علم جهادگونه برای حفظ نظام اسلامی و تربیت نسلی مومن و انقلابی تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار