عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت گفت: حال و هوای انتخابات است مسئولان و مدیران هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

دکتر ناصر شجاعی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج نیوز گفت: به فضل الهی باری دیگر همگان در تعیین سرنوشت خودشان موظف شدند. انتخابات نمادی از یک همه پرسی و احترام به تک تک افراد جامعه است.

وی بیان کرد: زمانی فراهم آمده تا باری دیگر مردم بدانند که سرنوشت کشور را همین تک تک آرا مشخص میکند. حضرت آقا در سخنرانی خود همگان را به مشارکت حداکثری دعوت نمودند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت گفت: بی تردید امروز وظیفه ی تک تک ما ایرانیان حضور حداکثری در انتخابات است. امسال هم همانند دیگر دوره های فضای سیاسی و رسانه ای به قدری گسترده و فراگیر خواهد بود که مردم بتوانند انتخابی اصلح و درست داشته باشند. بی تردید که باید تحقیقات کافی و مناسب در این زمینه داشته باشند.

ویبا اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب یادآور این نکته شد که دشمنان می‌کوشند به هر ترفندی فضای سیاسی و انتخاباتی کشور را ضعیف جلوه دهند و این نشانه ی ضعف خود آنهاست، چرا که اگر ما ضعیف بودیم امروز چهارچوب بدن دشمنان اینگونه به لرز و رعشه نمی‌افتاد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت در ادامه گفت: مسٌولین و مدیران کشور به هوش باشند.
در این شرایط حساس مبادا قطار نظم و انضباط مدیریتی و اجرایی کشور از ریل خارج شود، چرا که هرگز نباید فراموش کنیم که دشمن همین را میخواهد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات و چالش هایی که امروز به آن اشاره خواهم کرد پدیده ی زمین خواری است که گاهی مدیران به بهانه های واهی از اجرای عدالت چشم پوشی می‌کنند.

دکتر ناصر شجاعی که عضو جامعه ی نخبگان و مخترعین ایران است افزود:متاسفانه در سال‌های گذشته عده‌ای از طریق تصرفات غیرمجاز و زد وبند با برخی از مسئولان محلی و غیر محلی جرایمی را مرتکب شده‌اند که در صورت نبود جدیت در برخورد و مجازات آنها، حتی فعالیت های کمیسیون اصل نود مجلس هم برای تهیه گزارش زمین‌خواری کار پر بها و با ارزشی نخواهد بود.

برخورد درست و اصولی با سازمان‌هایی که در افزایش زمین‌خواری کوتاهی کرده اند یا با عدم انجام وظایف خود موجبات شکل‌گیری ساخت‌وسازهای غیرمجاز را فراهم کرده اند به دلیل بروز مشکلات اجتماعی و اقتصادی ضروری است، در حقیقت سازمان‌هایی که باید مدافع کشور و جنگل و اراضی دولتی باشند در انجام وظایف خود کوتاهی کردند که نیازمند برخورد جدی است.نمونه ای از این گونه کوتاهی ها که متاسفانه جای تدبیر بیشتری دارد تصرفات اراضی شمال کشور و علی الخصوص مناطق استراتژیک همچون امیر آباد و بهشهر که در حقیقت نگین خطه ی شمال کشور محسوب میشوند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه موارد متعددی از این گونه کوتاهی ها در کشور توسط مدیران انجام می‌شود گفت:
اگر امروز دست این غارت گران اموال عمومی کوتاه گردد و عموم جامعه ازین عدالت آگاهی یابند قطعا همان کسانی که پشت این انقلاب و دلسوزان به نظام را گاهی خالی می‌کرده اند بی دریغ تر از قبل در خدمت نظام و رهبری و انقلاب خواهند بود.

حرف من این است: مردم ایران ما از هر نژاد و مذهب و اعتقادات و باوری هستیم نقطه ی قوتی داریم که هیچ ملتی در جهان ندارد.ما چون حضرت آقا رهبری داریم فرهیخته رهبری با محبت و رهبری پر از عشق به ملت .همین یک دلیل بس است تا همه ی ما در این انتخابات حضور داشته باشیم و باری دیگر خواری شویم در چشم دشمنان.رهبر من آقای من سید من هر روز خدارا شکر میگویم که توفیق داد تا شما را دوست بدارم.

ارسال نظرات