خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، 20 عنوان برنامه متنوع در تکاب اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

حجت الاسلام محمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تکاب،  از اجرای بیش از بیست برنامه متنوع در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد و این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج اندیشه اسلامی و همچنین بصیرت افزایی سیاسی دانست.

 وی گفت: محوریت برنامه های روشنگرانه در هفته عقیدتی سیاسی، تبیین شعار سال، بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در نیمه شعبان، گفتمان انقلاب اسلامی، بیان نقش انتخاب آگاهانه در تحقق بیانیه گام دوم و استحکام بخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: از دیگر محورهای مورد تاکید در برنامه های بصیرتی می توان به نقش مردم و مشارکت عمومی در پیروزی انقلاب اسلامی، ویژگی ها و شاخصه های انقلابی گری، تبیین فرآیند انقلاب اسلامی تا شکل گیری تمدن اسلامی با تاکید بر نقش دولت اسلامی و ویژگی های آن و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و ایستادگی در برابر استکبار اشاره کرد.

جباری گفت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سال جاری با توجه به شیوع و گستردگی ویروس منحوس کرونا، اکثرا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های گرامیداشت این ایام در دو بخش سپاه و بسیج تدوین گردیده که از روز دوشنبه تاریخ ششم اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات