تبریز- «شکارچی تانک» عنوان کتابی است که زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید «کریم مسافری» را روایت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۴۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کتاب «شکارچی تانک» زندگی‌نامه و خاطرات سردار شهید «کریم مسافری» را به قلم «داود خدایی» روایت می‌کند.

اثر فوق در ۸۶ صفحه و به اهتمام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و توسط انتشارات «صریر» به شمارگان یک هزار جلد در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است.

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در یادداشتی درباره کتاب «شکارچی تانک» نوشته است:

«توازن عقل‌های زمین درهم می‌شکند وقتی آیه بلند حماسه مکبران آزادگی در قاب عکس‌ها به یادگار می‌ماند و ما هنوز هم محو تماشای جلال و عظمت آستان بندگی شقایق‌هایی هستیم که از برخی‌هایشان تنها یک پلاک به جا مانده و برخی دیگر بخشی از جسم‌شان را در خاکریز‌های عاشقی زیرشن‌های تفتیده جنوب دفن کردند.

رزمنده روز‌های سخت زمستان؛ جوانانی با تقدیری زیبا، با پوتین‌های خاک خورده و پا‌های سالک راه حق، مسیر عروج را از میدان موعود طی کردند.

جوانانی همچون شهید «کریم مسافری» که با لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهداء (ع) سربند یا صاحب‌الزمان را بر پیشانی عشق‌شان محکم‌تر کردند و از این دنیای هزار رنگ بی‌مهر، تصویر پروازی را در چشمان فرزندان میهن‌مان ابدی ساختند.

شقایق‌هایی که در نگاه مومنانه پیر فرزانه انقلاب‌مان امام خمینی (ره) مرزبانان همواره بیداری‌اند و امروز پیروان همان راه ولایت که در راه وطن با باروت و گلوله پا در رکاب شدند با فرمانبرداری از حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، تکبیری رساتر و فراگیرتر از شهادتین را در پی تعلق‌ترین ثانیه‌های زندگی شهر‌ها جاری کرده‌اند تا شهادت، یا سال‌هاست چشم انتظار جانمایه انقلاب اسلامی در قوام و حیات نهضت خونین ایران عزیز برای همیشه تاریخ زنده بماند.

سلام بر رزمندگان خطه آذربایجان و سلام بر شهید «کریم مسافری» و سلام و رحمت خدا بر دل‌های منتظر مادران، پدران، همسران و فرزندانی که سال‌هاست با اشک دیده مزار شهیدشان را گردگیری می‌کنند و یا سال‌هاست چشم انتظار عزیزان مفقودالاثر خود هستند، اما از آن‌ها خبر و نشان ندارند.

ارسال نظرات