دولت جوان انقلابی حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است

زابل- امام جمعه بنجار گفت: جوانان با روحیه انقلابی خود نگاه به داخل دارند و سعی می‌کنند مشکلات را با امکانات داخل مرتفع کنند و مسئولان بجای مانع تراشی موانع را از سر راه جوانان بردارند تا تولید رونق بگیرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۷۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم جشن میلاد کریم تهل بین با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام محمد باقر روستای بامری شهربمجار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین پارسا  دولت جوان انقلابی را حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور دانست و گفت: امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از 40 مرتبه به جوانان اشاره کرده است.

وی تصریح کرد: جوانی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند دارای ویژگی هایی مانند انقلابی ، بصیر و در زمان و مکان صحیح با شجاعت به میدان بیاید و شجاعانه کار ساز تصمیم بگیرد.

پارسا بیان کرد: مسئولان بیشتر از گذشته به جوانان اعتماد کنند زیرا جوان انقلابی بدنبال نوآوری و شکوفایی هستند و بسیاری از ملاحظات مسئولان امروزی را ندارد و خداوند متعال را بالاتر از استکبار و کدخدا میدانند.

وی با اشاره به اینکه جنگ را با بیست ساله ها بردیم اما اقتصاد را با هفتاد ساله ها باختیم چون نگاهها به خارج از کشور است.

امام جمعه شهر بنجارادامه داد: جوانان با روحیه انقلابی خود نگاه به داخل دارند و سعی می‌کنند مشکلات را با امکانات داخل مرتفع کنند و مسئولان با توجه به شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بجای مانع تراشی موانع را از سر راه جوانان بردارند تا تولید رونق بگیرد.

امام جمعه شهر بنجار با بیان اینکه هر کجا به جوانان اعتماد شد پیروزی حاصل شده است گفت: در عرصه موشکی ، هسته ای و علم وفناوری در اوایل انقلاب کارها به جوانان سپرده شد و افرادی مانند طهرانی مقدم ها ، فخری زاده ها و احمدی روشن ها رشد کردند و سبب اقتدار ایران اسلامی شدند.

این مسئول در پایان اظهار داشت:  شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل امروز هستند و رسانه ها باید به معرفی هر چه بهتر این الگوها به جوانان تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار