خبرهای داغ:
شاهرود_به مناسبت ولادت امام مجتبی (ع) رزمایش مواسات و کمک مومنانه پایگاه تابعه حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۷۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت ولادت امام مجتبی (ع) رزمایش مواسات و کمک مومنانه پایگاه تابعه حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی برگزار شد.
در این مراسم که به میزبانی پایگاه بسیج شهید بهشتی مسجدالزهراء شهرک آیت الله توحیدی با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان شاهرود و فرمانده حوزه و مربیان صالحین حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها برگزار شد، این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند محلات شاهرود توزیع گردید.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود در این مراسم در سخنانی با تبریک ولادت امام مجتبی (ع) با بیان اینکه کمک و دستگیری از دیگران یکی تاکیدات اسلام و قرآن و سنت است افزود: رهبر انقلاب در شیوع ویروس منحوس کرونا موضوع مواسات و کمک مومنانه مطرح کردند که این امر سبب شد تا هزاران هزار کمک مردمی برای خانواده‌های کم برخودار و نیازمند جمع شود و این احسان و مواسات در جامعه بیش از پیش نهادینه و الگویی جهانی شود.
در این نشست امام جماعت مسجد الزهرا نیز ضمن خیرمقدم ولادت امام مجتبی (ع) را تبریک گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها