خبرهای داغ:

حضور فعالانه بسیج در میدان خدمت رسانی به مردم/ماه رمضان ماه خدمت و نیکی

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خدمت و نیکی به دیگران است گفت: بسیج در میدان خدمت رسانی به مردم فعالانه و خستگی ناپذیر حضور دارد.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۷۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
حضور فعالانه بسیج در میدان خدمت رسانی به مردم/ماه رمضان ماه خدمت و نیکیبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد خوشقدم در رزمایش کمک مومنانه بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد الزهرا (س) شاهرود با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیرین با بیان اینکه خدمت به خلق بسیار دارای ارزش و مقام والایی نزد خداوند است، افزود: تلاش تک تک شما بسیجیان و خیرین نزد خداوند دارای اجر و ثواب والایی است چرا که شما به بندگان خداوند خدمت می‌کنید و این خدمت یک خدمت بی منت و خالصانه است.
وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه بندگی و خدمت و نیکی به دیگران است، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: این تلاش‌ها و خدمات خالصانه نزد مردم نیز دارای ارزش است.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر خدمت خالصانه بسیج در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: بسیج و بسیجیان در راه خدمت رسانی به مردم فعالانه در تلاش هستند و خستگی ناپذیر با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در میدان عمل حضور دارند.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات همه بسیجیان در خدمت رسانی مومنانه به آحاد مردم بر تقویت این تلاش‌ها تاکید کرد.
در این مراسم 600 بسته معیشتی تهیه شده توسط خیرین بسیجی پایگاه ها به مناسبت میلاد امام مجتبی(ع) توسط پایگاه های بسیج در بین خانواده های کم برخودار محلات حاشیه شهر شاهرود توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار