زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت :مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه فرد اصلح، فتنه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۰۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال جاری اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بوده و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ولی و نائب برحق امام عصر (عج) و رهبر ملت ایران هستند. مردم آگاه و با بصیرتی که با قیام خود و به وجود آوردن انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی و استکبارگران را از کشور بیرون کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دادند.
 
خنثی کردن فتنه های دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات میسر می شود

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم ایران را پاسدار اسلام نامیدند، تصریح کرد: ملت ایران به منظور مقابله با استکبار جهانی و فتنه‌های آمریکا در جنگ تحمیلی به صحنه آمده و ۸ سال ایستادگی و مقاومت کردند و افتخار آفریدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه این ملت همواره به فرمایشات، ولی زمان خود لبیک گفته اند، افزود: در فتنه‌های سال‌های گذشته در موارد اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی مشکلاتی وجود داشته، اما این مردم بودند که به صحنه آمدند و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب ۴۲ سال در مقابل انواع تهاجم استکباری مقاومت و در مقابل فتنه و نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه در هیچ زمینه‌ای مشکل نداریم و مشکل اصلی مردم معیشت است، عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح با روحیه‌ی انقلابی و جهادی می‌تواند این مشکل را حل کرده و با در نظر گرفتن منابع و ذخایر کشور و نیروی انسانی جوان و با استعداد و خلاق می‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخابات خرداد ماه سال جاری امتحان و آزمونی بزرگ است که ملت ایران با مشارکت حداکثری و حضور گسترده خود مانند ادوار گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد، ادامه داد: مردم با بصیرت و انقلابی و عاشورایی با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر عزت جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان نظام نشان می‌دهند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره ای، رسانه‌ای و فضای مجازی در تدارک شروع جنگ روانی می‌باشند، گفت::دشمنان در صدد ناامید کردن ملت غیور ایران هستند، اما همین مردم با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت و حضور گسترده و حداکثری اقتدار کشور را نشان خواهند داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با بیان اینکه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) رئیس جمهور مطلوب باید با کفایت، با ایمان، عدالت خواه، ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد، گفت:امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به حساسیت موضوع و حضور حداکثری مردم تاکید نموده اند چرا که با انتخاب آگاهانه فرد اصلح، پیروز این میدان خواهیم بود و خداوند متعال وعده‌ی نصرت و پیروزی داده است.
ارسال نظرات