چابهار-به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مسئولان سپاه شهرستان چابهار با خانواده شهید مدافع حرم سید محسن سجادی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۳۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری  ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است همه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت‌ها بهره گیری نمایند.

گفتنی است، این برنامه با حضور فرمانده سپاه شهرستان چابهار، مسئول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از پاسداران برگزار شد؛ و در پایان هدیه‌ای جهت تجلیل از خانواده این شهید بزرگوار اهدا شد.
ارسال نظرات