مهلت قانونی برای اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده چهار روز است

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان گفت: داوطلبان انتخابات شوراها که نسبت به رد صلاحیت خود معترض هستند چهار روز برای اعلام اعتراض مکتوب به هیات‌های نظارت مهلت دارند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۶۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، باقر پورحسینی امروز در جمع خبرنگاران افزود: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض خود را از فردا نهم اردیبهشت به مدت چهار روز اعلام کنند.

وی اظهار داشت: این افراد باید اعتراض خود را همراه با دلایل رد صلاحیتی که از سوی فرمانداری به آنها اعلام شده است به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری تحویل دهند.

پورحسینی یادآور شد: داوطلبان معترض به رد صلاحیت، باید دفاعیات خود را بر اساس مواردی که به آنها اعلام شده است تنظیم کنند و در موعد مقرر تحویل دبیرخانه هیات عالی نظارت استان دهند چراکه با اتمام این مهلت، هیچ اعتراضی قابل بررسی نیست.

وی تاکید کرد: این افراد باید دلایل رد صلاحیت خود را به صورت مکتوب در دفاعیه ای تنظیم و در مهلت قانونی ارائه نمایند تا بررسی و اعلام نتیجه نهایی به موقع انجام شود.

وی به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: اگر افرادی هم تایید صلاحیت شدند اما تخلفات آنها در راستای تبلیغات پیش از موعد مقرر محرز شود در رد صلاحیت نهایی آنها تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات