به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۶۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) جمعی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان عشایر توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل شدند.

حجت الاسلام علی درویشی،  مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان در  این مراسم ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: برای ابراز و بیان  تقدیر و تشکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و فرمانده سپاه استان در این روز عزیز در بیمارستان عشایر که مرکز بیماران کرونایی است حصور پیدا کردیم تا  مراتب تشکر را از پرستاران و پزشکان این مجموعه به جا آوریم. 

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری قدردانی کردند ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و به سبب تلاش های کادر درمان وظیفه خود می‌دانیم از این قشر تقدیر کنیم . 

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان بیان  کرد: هر قشری امروز بتواند به جامعه پزشکی ما کمک کند تا بتوانند موفقیت آنها بیشتر باشد، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است. 

وی عنوان کرد: سپاه برای کمک به کادر درمان و جامعه پزشکی اعلام آمادگی می‌کند و هر کاری از دست ما بر آید در جهت تحقق و ایجاد سلامت بیشتر انجام می‌دهیم.

درویشی با بیان اینکه هر نهادی که میتواند باید به کادر درمان کند، بیان کرد: جامعه روحانیت و طلبه و سپاه این آمادگی را دارد به کادر درمان و جامعه پزشکی در راستای مبارزه با این ویروس  کمک کنند  تا بار سنگینی از روی دوش پرستاران و کادر درمان بردارد.

در ادامه  این مراسم عباس پزشکی،رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد با بیان اینکه نیاز اصلی بیمارستان ما نیروهای کادر درمانی و نیروهای خدمات بیمارستان است ، بیان کرد:بحث کویید19 سبب شد بخش های جدیدی را به بیمارستان اضافه کنیم و توسعه بخش‌های جدید و افزایش بیماران سبب شد محدودیت هایی در تعداد نیرو به وجود آید، همکاران با تمام توان فعالیت می‌کنند اما خستگی کاملا در چهره آنها مشخص است.

وی گفت: بیمارستان ما عمومی است و نمی توانیم بخشی را حذف کنیم سعی کردیم بهترین بخش های بیمارستان را به بخش کرونا اختصاص دهیم و در عین حال دیگر بخش ها را نیز داشته باشیم.

حجت الاسلام درويشي نماينده نهاد رهبري در مركز آموزشي درماني شهداي عشايرنیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد  امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا بخش در مان  به عنوان خط مقدم جا پای رزمندگان دوران دفاع مقدس گذاشته است و نیروهای این بخش حدود 15 ماه بدون وقفه فعال هستند  که این مراسم تقدیر کوچکی از این عزیزان است

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات