رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مطرح کرد:

طرح شهید کریمی جلوه ای از تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید

سردار رعیتی فرد گفت:طرح شهید کریمی با کمک نخبگان اقتصادی و فعالین تولیدی در راستای تسهیل گری بسیج با همت بسیج کارگری اجرا می شود که به دنبال وفاق و هم افزایی در همه عرصه های تولیدی است.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛سردار علی حسین رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارخانجات کشوردر آئین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید(طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه بشعار راهبردی حضرت امام(ره) مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی امروزبعد از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها محقق شده اما در حوزه اقتصادی باوجود توطئه های دشمن هنوز به طور کامل محقق نشده است که باید برای آن تلاش کرد.

وی افزود:امروز ایران اسلامی به واسطه شرایط بسیار خوب آن ظرفیت های بسیاری در حوزه تولید دارد که اگر فعال شوند قطعا تحریم ها و توطئه های دشمنان بی اثر خواهد شد.

 

سردار رعیتی فرد اظهار کرد:در طول ۴۲ سال گذشته با بسیج مردمی که در بسیاری از عرصه ها اتفاق افتاد توطئه ها و اهداف دشمنان علیه ملت و جامعه با شکست های سنگین مواجه شد و امروز نیاز است بسیج مردمی در حوزه تولید اتفاق بیفتد.

 

رییس سازمان بسیج کارخانجات کشور گفت:قرارگاه جهش تولید در بسیج از سال گذشته راه اندازی شده که در بسیاری از عرصه ها به عنوان یار کمکی واحدهای تولیدی نقش آفرینی می کند.

وی عنوان کرد:  با تلاش های صورت گرفته بسیج در حوزه لوازم خانگی امروز بیش از ۷۰ درصد لوازم خانگی در داخل تولید می شود و بیش از ۱۰ هزار شغل برای تحقق این ۷۰ درصد ایجاد شده است.

سردار رعیتی فرد گفت:وجود ۸۵۰ شهرک صنعتی و ۹۰ هزار واحد صنعتی در کشور که در عرصه های مختلف فعالیت میکنند یک ظرفیت بسیار عظیم برای خودکفایی همه جانبه است که باید مورد توجه باشد.

رییس سازمان بسیج کارخانجات کشور یادآورشد:امروز بیش از ۱۵ کشور نیازمند تولید، فناوری و توانمندی جوانان ایران است که به عنوان یک ظرفیت عظیم صادراتی میتواند راهگشای بسیاری ازمشکلات باشد.

وی تاکید کرد:طرح شهید کریمی با کمک نخبگان اقتصادی و فعالین تولیدی در راستای تسهیل گری بسیج با همت بسیج کارگری اجرا می شود که به دنبال وفاق و هم افزایی در همه عرصه های تولیدی است.

سردار رعیتی فرد تصریح کرد:امروز طرح شهید کریمی جلوه ای از تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید است و میتواند امید آفرینی در جامعه را تقویت و توسعه دهد.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گفت:در سال ۹۹ با همت قرارگاه جهش تولید مشکلات ۶۵۰ واحد تولیدی کلان که مشکلات تولیدی متعدد داشتند حل شد و موانع آنها توسط بسیج حل شد و این مسئله موجب امیدآفرینی خوبی در جامعه شد که در سالجاری سیاست ها در راستای رفع موانع تولید با قوت ادامه می یابد تا بتوانیم موانع را به حداقل برسانیم.

وی گفت:همچنین طرح شهید برونسی به همت بسیج کارگری برای ارتقاب همه جانبه کیفی و کمی واحدهای تولیدی با قوت اجرا خواهند شد.

سردار رعیتی فرد خاطرنشان کرد:یکی از وفادارترین اقشار جامعه کارگران هستند که در همه صحنه های انقلاب با حضور به موقع خود وفاداری خود را به نظام اسلامی و ارزش هلی انقلاب ثابت کرده اند.

ارسال نظرات