خبرهای داغ:

نشست روشنگری و بصیرت افزایی در سپاه شبستر

تبریز- نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور مدیران کانال های روشنگری پایگاه های بسیج شبستر در سالن شهید آوینی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر فضای مجازی را بهترین بستربرای ترویج اندیشه های امامین انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت و منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله) دانست.

حجت السلام محمد زاده یادگیری شگردهای رسانه ای و فضای مجازی را در گستره پهناور بسیج مهم ارزیابی و بر اهمیت فعالیت هوشمندانه در این فضا تاکید کرد.

وی استراتژی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با بهره گیزی از عناصر نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام را سمی خطرناک برای جمهوری اسلامی دانست و افزود: متاسفانه یکی از بسترهایی که دشمن برای آن برنامه ریزی دارد انتخابات است،

حجت الاسلام محمد زاده با بیان اینکه دو مؤلفه حضور حداکثری ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، در مسئله انتخابات بسیار با اهمیت هستند، گفت: این دو مولفه همواره در طول دوران انقلاب اسلامی مایوس کننده دشمنان انقلاب اسلامی بوده اند از همین رو دشمن برای تاثیرگذاری بر این دو مولفه برنامه دارد.

وی با بیان اینکه به برکت وجود نظام اسلامی و رهبر انقلاب انتخابات در فضایی کاملاً آزاد و سالم درزمان مشخص طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، گفت: مهم ترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده پای صندوق های رای، انتخاب فرد اصلح می باشد.
وی بیان کرد: امروز دشمنان در شبکه‌های مجازی علیه نظام اقدام می‌کنند و ارزش‌های دینی را مورد هجمه قرار می‌دهند و به دنبال تحریف ارزش‌های اسلامی هستند لذا ملاک ما در انتخابات سخنان مقام معظم رهبری است،

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر گفت: پایگاه های مقاومت بسیج همواره بعنوان خط مقدم و پیشقراولان عرصه جنگ نرم با استفاده از عناصر مخلص و توانمند بسیجی در سطح فضای مجازی باید با جهاد روشنگری مواضع نظام اسلامی را تبیین کنند و جریان تحریف را شکست دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها