مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

شهید مطهری الگویی از انسان تربیت شده مکتب اسلام به نمایش گذاشت

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: شهید مطهری با تلفیق بصیرت، علم و حکمت ،الگوی واقعی از یک انسان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۶۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵

حجت الاسلام عبدالله طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزری بسیج از آذربایجان شرقی، شهید مطهری عمر شریف خویش را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد که مصداق بارز یک عالم و عامل و مجاهد انقلابی بود و جریان مرتجع و کج اندیش و منحرف حضور او را تحمل نکرده و ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

وی در ادامه در خصوص جایگاه شهید مطهری بیان داشت: شهید مطهری از معدود اساتید و معلمانی بود با تلفیق بصیرت، علم و حکمت الگوی واقعی از یک انسان تربیت شده در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) را به نمایش گذارد و به فرموده رهبر عزیزمان شهید مطهری آموزگاری واقعی در گفتار، رفتار و سبک زندگی می باشد.

حجت الاسلام طالبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همزمان با ماه مبارک رمضان در سالی که به عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است تمام تلاش را برای تربیت انسان های مومن، انقلابی، کارآمد، جهادی و ولایت مدار به کارببندیم.

وی افزود: بدیهی است سپاه بعنوان پاسدار انقلاب اسلامی نسبت به ارزش های دینی و انقلابی حساس است و همه کارکنان سپاه و آحاد بسیج بعنوان یک نیروی ارزشی و انقلابی، برنامه های بصیرتی را برای خود یک فرض و مهم می داند.

حجت الاسلام طالبی در پایان افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  برنامه های متعددی البته با توجه به شرایط موجود کشور توسط عقیدتی سیاسی ناحیه برنامه ریزی شده است که از جمله می توان به مراسم حکمت مطهر، مراسم بزرگداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا، نشست بصیرتی و سیاسی حوزه ای  و. .. اشاره کرد.

ارسال نظرات