دیدار اعضاء ستاد هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج با امام جمعه شهر بنجار

زابل-به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اعضاء ستاد این هفته با امام جمعه شهر بنجار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۷۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اعضاء ستاد این هفته با امام جمعه شهر بنجار دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین پارسا امام جمعه شهر بنجار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی، شهید مطهری را شخصیتی کم نظیر، آزاده، مبارز و انسانی در تمام ابعاد و زمینه‌های فکری دانست.
پارسا تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در موضوعات علمی، فقهی، اصول، فلسفه و تفسیر قرآن بود آثار این شهید عزیز گواهی می‌دهد که خدمات بی نظیر‌ی از این معلم شهید به انقلاب و اسلام ارائه شده است.
 
امام جمعه شهر بنجارافزود: خط فکری شهید مطهری در حقیقت خط فکری امام عظیم الشان و در راستای انقلاب و اسلام بود و باید راه ایشان، فکر و اندیشه ایشان را در جامعه خصوصا در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پیاده کنیم.
 
این مسئول ادامه داد: تعلیم، تربیت و کسب دانش از افتخارات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و علت اینکه روز شهادت استاد مطهری بعنوان روز معلم نام گزاری می‌شود این است که می‌بایست تمام معلمین و اساتید در راستای تفکر و اندیشه شهید مطهری برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام بردارند.
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدزاده سرحدی  ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و روز معلم گفت: آثار شهید مطهری تبیین کننده معارف دین و برملا کننده خط نفاق است.
 
 مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل افزود: شهید مطهری نمونه برجسته بزرگان تاریخ انقلاب است.
 
وی ادامه داد: استاد مطهری لحظه‌ای در دفاع از اسلام ناب و همدلی و همراهی امام راحل غفلت نکرد و تا آخرین نفس با زبان و قلم خویش پاسدار و نگهبان ارزش‌های بر آمده از انقلاب اسلامی بود و با مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابی خود در یاد خاطره ملت شهید پرور ایران اسلامی جاودانه گشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار