فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درآئین اهدای بسته های معیشتی در ساوه خبر داد:

12 هزار بسته کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در استان مرکزی توزیع می شود

سردار کریمی گفت:کمک مومنانه یک سنت حسنه برگرفته از سنت الهی و تاسی از پیشوایان دینی است.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۸۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آئین توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه در مسجد امیرالمومنین شهرستان ساوه به اهمیت کار مومنانه اشاره کرد و افزود: تاکید رهبری بر اجرای طرح کمک مومنانه به دلیل برطرف شدن بخشی از ناملایمات اقتصادی است. دشمن با ایجاد تحریم و فشار‌های اقتصادی به دنبال تمام شدن آستانه تحمل و تاب آوری مردم است و به همین منظور معیشت مردم را نشانه گرفته تا از این منظر مردم را تسلیم کرده و به خواسته خود برسد.
 
سردار کریمی از مردم به عنوان پشتوانه انقلاب یاد کرد و افزود: همه باید در این شرایط نقش آفرینی کنند تا توطئه‌های دشمنان در عملی کردن فشار اقتصادی خنثی شود.
 
وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: شیوع و تشدید بیماری کرونا در فضای انتخاباتی برخی محدودیت‌ها را ایجاد کرده و مشکلات فراوانی را ببار آورده است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شیطنت‌های دشمن در آستانه انتخابات با ایجاد سناریو‌هایی برای دوقطبی کردن جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال پیگیری مطالبات مردم و طرح خواسته‌های آنان در کف خیابان و تشدید اعتراضات با تجمعات است. نباید در چنین شرایطی آب به آسیاب دشمن ریخت بلکه باید خواص و عامه مردم با بصیرت و هوشیاری مانع از عملی شدن توطئه‌ها شوند.
 
وی گفت: شرایط فعلی پیچیده و سخت است و باید با بصیرت افزایی زمینه حضور مردم در صحنه را فراهم کرد. رای نماد درخشان انقلاب برای نشان دادن اقتدار و پشتیبانی نظام است و باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کرد.
 
سردار کریمی بیان کرد: با تشخیص سره از ناسره و تمیز دادن مشکلات از موضوعاتی که بوی فتنه می‌دهد می‌توان اقناع سازی و جریان سازی کرد تا با تشکیل دولتی جدید، با انگیزه بیشتر و روحیه بالا مشکلات مردم برطرف شود.
 
وی با اشاره به انجام ۴۲ اقدام اساسی در شرایط کرونایی در سطح استان مرکزی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و ۱۳۰۰ بسته جهیزیه در سطح استان توزیع شده و ۱۸۰ مسکن برای محرومان ساخته شده است. ۲۰۰ مورد مرمت مسکن، توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم تحریر، اهدای ۴۵۰۰ تبلت و توزیع ۱۲ هزار بسته در ایام مبارک رمضان انجام و یک میلیون پرس غذا توسط هیات‌ها طبخ شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات