کنارک- به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسئول سازمان تبلیغات اسلامی کنارک با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسئول سازمان تبلیغات اسلامی کنارک با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنارک ضمن خیر مقدم به تشریح و گزارش برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در ناحیه مقاومت بسیج کنارک پرداخت.

حجت الاسلام عید محمد سارانی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کنارک ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج کنارک جهت فرهنگ سازی در این شهرستان علی الخصوص گرامی داشتن مراسمات ملی و مذهبی در سطح شهرستان کنارک گفت: با همدلی و تعامل بین دستگاههای دولتی و نظامی می توانیم بیش از گذشته شاهد رشد و پویایی انقلاب باشیم.
 
وی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون خدمات ارزنده و مثبتی را در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان در عرصه های مختلف ارائه کرده است و امروز شاهد کارنامه درخشان این نهاد مردمی و انقلابی هستیم.
ارسال نظرات