جواد احمدی منفرد؛

پخش مسابقات ۳۲ مرکز قرآنی بوشهر در شب‌های ماه رمضان از صدا و سیمای مرکز استان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از پخش مسابقات مراکز قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز استان تحت برنامه ترنم وحی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۱۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

جواد احمدی منفرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر گفت :همکاری صدا و سیمای مرکز استان بوشهر و مراکز و مؤسسات قرآنی مردمی استان، یک دوره مسابقات قرائت قرآن کریم تحت عنوان « ترنم وحی» از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در شب های ماه مبارک رمضان در حال پخش است.

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل بسیار ارزنده و سازنده بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز استان یک دوره مسابقات قرآنی ویژه ۳۲ مرکز قرآنی مردمی اعم از موسسه و خانه قرآنی شهری و روستائی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: این مسابقات بین ۱۶ مرکز قرآنی خواهر و ۱۶ مرکز قرآنی برادران برگزار خواهد شد و از هر مرکز قرآنی ۴ نفر در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

احمدی منفرد در ادامه تصریح کرد: گروه خواهران نیز در رشته های فصیح خوانی، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابتی سالم و معنوی خواهند پرداخت و تیم برتر در نهایت پس از طی مراحل اولیه، نیمه نهایی و نهایی به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی در پایان گفت: این برنامه هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱ شبکه استانی بوشهر پخش، و روز بعد نیز دو بار تکرار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات