خبرهای داغ:
با هدف بصیرت افزایی اقشارمختلف بسیج نشست برخط با سخنرانی سرهنگ صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، با موضوع انتخابات۱۴۰۰ و موضوعات روزکشور در پایگاه حضرت محمدرسول الله(ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۵۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با هدف بصیرت افزایی اقشارمختلف بسیج نشست برخط با سخنرانی سرهنگ صفرپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با موضوع حماسه حضور در انتخابات۱۴۰۰ و موضوعات روزکشور با حضور اقشار مختلف بسیجیان درپایگاه حضرت محمدرسول الله(ص) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، ابتدا یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به بیان ویژگی های شخصیتی سردارحجازی پرداخته و سپس در خصوص دولت جوان حزب الهی و همینطور ویژگی های آن نکاتی را بیان کردند.ایشان راه حل مشکلات کشور را در انتخاب فردی اصلح دانسته و یکی از وظایف مهم بسیج در این دوره را بیان ویژگی های انتخاب اصلح بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دانستتد.

سرهنگ صفرپور درپایان به بحث کرونا وکمک های مومنانه و لزوم ادامه این کمک ها پرداخته و از بسیجیان و همینطور آحاد مردم بابت انجام این امور خداپسندانه تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است در این نشست بالغ بر350 نفر به صورت مجازی حضور پیدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها