فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج مهرعلی هرمزی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۷۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

خبردرگذشت رزمنده ،جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس ، زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج مهر علی هرمزی که عمر با برکت خویش را در راه پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت بی منت به مردم صرف نموند ، موجب تالم و تاثر شد.

سرهنگ هرمزی در دوران دفاع مقدس  رشادت های فراوانی در برابر دشمن بعثی از خود نشان داد و پس از جنگ تحمیلی نیز خدمات ارزشمندی در سپاه پاسداران از خود به یادگار گذاشت. 

ولایتمداری، تعهد، مردم داری، اخلاص و اخلاق نیکو از ویژگی های بارز زنده یاد سرهنگ هرمزی بود و حتی بعد از بازنشستگی نیز در حوزه فعالیت های عام المنفعه، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع ) در اربعین حسینی،کمک به نیازمندان و برنامه های فرهنگی،عقیدتی و  مذهبی نقش پر رنگی داشت.

 پروردگار متعال، روح این پاسدار اسلام را که در ماه میهمانی خدا دعوت حق را لبیگ گفت را با ائمه اطهار ،صلحا وهمرزمان شهیدش محشور فرماید. 

در پایان اینجانبان ضمن ابراز همدردی و تسلیت و تعزیت به خانواده محترم هرمزی و بستگان ایشان ، از خداوند متعال برای آن مرحوم سفر کرده طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم .

 

 

ارسال نظرات