به همت بسیجیان حوزه 415 شهید احمدی روشن صورت گرفت؛
فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) از اهدای لوازم منزل به خانواده ای کم برخوردار در کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دهسنگی، فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) از اهدای لوازم منزل به خانواده ای کم برخوردار در کرج خبر داد و گفت: با تلاش بسیجیان حوزه 415، مبلغ 14 میلیون تومان برای خانواده فاقد سرپناهی که در پارکی در منطقه آق تپه در چادر زندگی می کردند جمع آوری شد.

خریداری لوازم ضروری منزل برای خانواده کم برخوردار در کرج

وی با اشاره به اینکه لوازمی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش و ... برای این خانواده خریداری و به آن ها اهدا شد، افزود: به حول قوه الهی و با پیگیری های حوزه و کمک مسئولین شهری و خیرین، یک باب منزل نیز برای سکونت این خانواده اختصاص یافت. در حال حاضر این خانواده پنج نفره در منزل سکونت دارند.

فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) اظهار کرد: ایجاد آرامش و آسایش برای خانواده های بی بضاعت و کم درآمد امری خداپسندانه بوده و وظیفه ماست. همچنین وظیفه خود می دانیم تا آخرین لحظه این خدمت را ادامه دهیم تا هیچ خانواده ای در این شرایط دشوار کمبودی نداشته باشند.

دهسنگی گفت: بسیجیان حوزه ۴۱۵ از ابتدای شیوع ویروس کرونا، به دستور فرمانده معظم کل قوا در صحنه حضورداشتند و با تمام توان در راه نابودی این ویروس تلاش و نقش بسزایی در اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی به محرومان و کمک به مراکز بهداشتی جهت شناسایی و درمان مبتلایان داشتند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات