فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان مناطق مهرشهر و کمالشهر در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۴۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علی شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح غربالگری و کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

یک هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان مهرشهر و کمالشهر توزیع شد

وی اضافه کرد: جهادگران ناحیه امام هادی (ع) از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، همواره به یاری افراد نیازمند و کم برخوردار شتافتند و با استفاده از هرچه که در توان داشتند در راستای سلامتی مردم و ریشه‌کن شدن این بیماری تلاش کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج از توزیع یک هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان و محرومان مناطق مهرشهر و کمالشهر در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، رب، روغن، ماکارونی، حبوبات و برنج بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج مطرح کرد: از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در راستای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه می‌توان به تهیه 500 پرس اطعام و غذای گرم اشاره کرد که به همت حوزه‌های خواهران و برادران در محلات کم برخوردار این ناحیه توزیع شد.

سرهنگ پاسدار شعبانی بیان داشت: همچنین 100 بسته فرهنگی و بیش از 500 بسته ماسک و الکل به محرومان و نیازمندان اهدا شد. این‌گونه اقدامات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت زیرا ما بر خود وظیفه می‌دانیم در چنین شرایطی همواره در کنار مردم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) کرج اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و پیرو بازدید مدیرکل بنیاد علوی از منطقه، با پیگیری‌های متعدد حوزه ۴۱۵ شهید احمدی روشن، تا پایان ماه مبارک رمضان، ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر میان خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها