مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل

شهید مطهری از افراد تاثیر گذار و از رهبران فکری انقلاب اسلامی بود

زابل-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: مبارزه با جریان فکری مارکسیسم، عضو هیت موتلفه اسلامی و ریاست شورای انقلاب تا روز شهادتش را می‌توان از فعالیت های شهید مطهری نام برد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، بمناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه با رئیس اداره آموزش وپرورش شهر بنجار دیدار کردند.
 
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدزاده سرحدی  از شهید آیت الله مطهری نویسنده، مدرس و یکی از دانشمندان اسلام شناس قرن حاضر نام برد و گفت: او شاگرد امام راحل و علامه طباطبایی بود که توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی صاحب نظری ژرف اندیش و محقق دقیق و در پاره‌ای از حوزه‌ها همچون فلسفه، فقه و اصول فقه در قله اجتهاد قرار گیرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل با بیان اینکه استاد علاوه بر فعالیت‌های علمی قبل و بعد انقلاب در سیاست نقش بسزایی داشت، افزود: او از افراد تاثیر گذار و از رهبران فکری انقلاب اسلامی بود.
 
وی بیان کرد: از جمله فعالیت‌های شهید مطهری مبارزه با جریان فکری مارکسیسم، تاسیس حسینیه ارشاد، عضو هیت موتلفه اسلامی و ریاست شورای انقلاب تا روز شهادتش را می‌توان نام برد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زابل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری روز معلم را به رئیس آموزش پرورش شهر بنجار و همکارانش تبریک گفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار