شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دشتستان پیرو مصاحبه مفصل اخیر جناب آقای ظریف بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

بیانیه شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دشتستان پیرو مصاحبه آقای ظریف

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دشتستان پیرو مصاحبه مفصل اخیر جناب آقای ظریف بیانیه صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
نیرنگ زدند،و خدا هم جزای نیرنگشان را داد،وخدا بهترین جزا دهنده نیرنگ زنندگان است. (ال عمران/۵۴)

مصاحبه مفصل جناب آقای ظریف تحت عنوان تاریخ دیپلماسی دولت، متاسفانه حاوی نکات و مطالب نادرست متعدد. متناقض، ضد امنیت ملی، هزینه ساز برای کشور،خلاف عزت و اقتدار ملی، همسو با دشمنان قسم خورده نظام و هماهنگ با نقشه‌های شوم شیطانی آنان است.

قطعاً طراحان و برنامه‌ریزان تهیه برنامه تاریخ شفاهی فتنه،نقشه بزرگتری را در مقابله با نظام اسلامی تدارک دیده اند اما به مصداق «و مکروا و کروالله و الله خیر الماکرین» تیر آنها کمانه کرده و به خودشان باز می‌گردد و تأسف برای جناب ظریف است که قربانی و بازی خورده ی این جریان فاسد شده است.

آقای ظریف به عنوان عضوی از شورای امنیت ملی کشور باید خوب بداند نوع نگرش او به رابطه ی میدان و دیپلماسی در تضاد کامل با اصول امنیت ملی ماست. این بهت آور است که او اعتقاد دارد میدان باید در خدمت دیپلماسی باشد در صورتی که در همه جای دنیا خصوصاً غرب موردِ علاقه ی ظریف، نهاد وزارت خارجه ایجاد شده تا اهداف میدان را پیش ببرد.

سخنان جناب ظریف که با خوش خدمتی به رئیسش به سردار دیپلماسی لقب گرفت به ما آموخت که هنوز با الفبای دیپلماسی عزت و حکمت آشنا نیست و مشروعیت تقبل مسئولیت سیاسی خارجی در نظام اسلامی را ندارد.
ایشان در کمال ناجوانمردی به اسوه اخلاص، ایثار،تقوا،جهاد و شهادت و مرد میدان نبرد، شهید حاج قاسم سلیمانی ایراد می‌گیرد که چرا میدان را به نفع دیپلماسی ترک نکرد تا برجام به ثمر برسد!!!

با توجه به مطالب یاد شده در مصاحبه لو رفته جناب ظریف قابل ذکر است که متأسفانه تمام فعالیت‌های تیم مذاکره کننده و ایضاً تمام کنشگری های اخیر وزیر امور خارجه انتخاباتی بوده و نیتی شوم برای سؤ استفاده از منصب در جهت تاثیر گذاری به نفع جریان غربگرا در امور انتخابات را دنبال می‌کند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان دشتستان صریحاً مخالفت خود را با سوء استفاده انتخاباتی مذاکره کنندگان و وزارت امورخارجه از روند مذاکرات را اعلام می داریم مخصوصاً اینکه همان تفکری که فاجعه برجام را رقم زد به دنبال این مذاکرات جدید است.

همچنین این صحنه آرایی خطرناک هوشیاری تمام دلسوزان انقلاب را می‌طلبد تا با بایکوت دوگانه میدان و دیپلماسی و عدم ضریب دهی به آن و همچنین تلاش برای جایگزینی آن با آزمون سیاست داخلی و اقتصاد،فضا را برای انتخاب اصلح در انتخابات آینده آماده کنند.

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دشتستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها