مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف با اعضای ستادی و هیات نظارت شهرستان و بخش‌های تابعه در محل دفتر نظارت دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد یار سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان خواف در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وتقدیر و تشکر از حضور حاضرین در این جلسه گفت: همه ما باید سعی و تلاش کنیم که باعملکرد خوب خودمان موجب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شویم.

در ادامه حجت الاسلام داود عبدالهی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خواف در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری گفت: ما باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای خودسازی نهایت استفاده را ببریم.
 
وی با اشاره به شرایط فعلی گفت: باید همه ما سربازان خوبی برای ولایت باشیم و ولایت مدار واقعی کسی است که درد دل‌های مقام معظم رهبری را بداند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف گفت: دشمنان به دنبال مهار انقلاب اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
 
وی تاکیدکرد: در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی یار می‌خواهد و ما باید در این شرایط در فضای مجازی فعال باشیم و از انقلاب و ولایت دفاع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها