فرمانده سپاه بناب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خبر داد

توزیع سه هزار بسته معیشتی در بناب

تبریز- فرمانده سپاه بناب خبر داد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) سپاه بناب به کمک خیرین و واحد های تولیدی این شهرستان سه هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال به نیازمندان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۶۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
 
یحیی حیدری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به جزئیات توزیع این بسته های حمایتی، گفت: این کمک معیشتی ها از امروز توسط حوزه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده های نیازمند و متضرر از ویروس کرونا شهرستان توزیع خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ارزش کل این مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۵ میلیارد ریال است، گفت: جا دارد از امام جمعه، فرمانداری، خیرین، کارخانجات، واحدهای تولیدی، اداره صنعت و معدن، گروه های جهادی و اعضای قرارگاه رزمایش کمک مومنانه که در این کار خداپسندانه سهیم شدند قدردانی کنیم، قطعا دعای خیر نیازمندان شامل حال این عزیزان خواهد بود.
حیدری خاطرنشان کرد: امروزه همه امکانات سپاه برای حمایت از مردم بسیج شده است، و این نهاد مردمی از زمان شیوع این بیماری برای صیانت از مردم همه امکانات خود را در مقابله با محرومیت زدایی و مبارزه با تبعات ویروس کرونا به کار گرفته است.
ارسال نظرات