خبرهای داغ:
سرهنگ موحد گفت: استقرار حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی قم در محل یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) گام موثری در ساماندهی فرهنگی و اجتماعی این مکان مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمد رضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه استان قم در جلسه هیئت امنای یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) که به ریاست فرماندار قم در محل این یادمان برگزار شد، اظهار داشت: حسن نظر و اعتماد اعضای هیئت امنا به سپاه و بسیج مبنی بر اداره امور یادمان شهدا و ساماندهی این مکان مقدس، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها یک پایگاه بسیج با بضاعت محدود عهده دار برنامه‌های یادمان بود، افزود: ناحیه بسیج شهرستان قم این آمادگی را دارد تا در صورت استقرار حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در محل یادمان، با حضور پایوران، سربازان و بسیجیان، به به صورت شبانه روزی به امورات فرهنگی و اجتماعی حرم شهدای گمنام رسیدگی نماید.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) عنوان کرد: ان شاءالله با تشکیل جلسات کمیته فنی یادمان و تعیین تکلیف طرح‌های مصوبی که تاکنون به مرحله اجرا نرسیده اند، شاهد جانمایی محل حوزه بسیج و بروز اتفاقات فرهنگی شایسته‌ای در محل یادمان شهدای گمنام باشیم.

موحد تصریح کرد: سپاه و بسیج این آمادگی را دارند تا با برنامه ریزی و ایجاد زمینه‌های فرهنگی مناسب، گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رضایت مندی زائران دلسوخته مزار مطهر شهدا بردارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها