سردار پورشمسی در یادواره شهدای کارگری ناحیه مرکزی یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: توجه به اندیشه های ناب امامین انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات وتنها راه جلب الطاف وامدادهای الهی است.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۴۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ اولین یادواره شهدای کارخانه سلک باف به همت حوزه کارگری ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
سردار پورشمسی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آرزوی قبولی طاعات وعبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت: در گذشته افرادی برای شکل گیری حکومت اسلامی تلاش نمودند اما به دلیل نداشتن یک مدل حکومت اسلامی، موفق نشدند؛ امام خمینی(ره) با ارائه یک مدل جدید از حکم رانی اسلامی مبتنی بر توحید و تکریم انسان های جامعه وحکم ولایت مطلقه فقیه، حکومتی را ایجاد نمود که هر سال پویاتر وبالنده تر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد.
وی در ادامه با اشاره به تفکر و اندیشه ناب امامین انقلاب افزود: بنا به نظر برخی از علماء وصاحب نظران، جملات واندیشه های امام خمینی(ره) را باید دوباره بخوانیم؛ امام(ره) مرد قرن 21 است اگرجه در قرن 20 می زیسته است.
فرمانده سپاه الغدیر اذعان داشت: تمامی شئون حکومتی انقلاب اسلامی با غرب متفاوت است؛غربی ها برای اایجاد امنیت، قائل به از بین بردن عوامل تهدید هستند؛ با نگاه عمیق به آیات قرآنی وبرسی واژه امنیت در این کتاب عظیم متوجه می شویم که باید برای ایجاد امنیت لازم نگاهها به سمت خداوند متعال باشد واین نگاه در تمامی حوزه های حکم رانی اسلامی حاکم است وکاملاً متفاوت با دیدگاههای غربی است.
سردار فرماندهی سپاه استان با برشمردن اهداف اصلی حکومت اسلامی وعناصر شش گانه پویایی اقتصاد تصریح نمود: نگاه امروز اندیشه های اقتصادی غربی فقط صرفه اقتصادی است امام دنیای اقتصاد اسلامی با هدف رسیدن به کمال وعدالت، واژه های تعاون، خمس، زکات، اقتصاد اربعین، وقف، برکت و...را دنبال می کند؛ سرمایه ای اگر هزینه می شود با هدف رشد وتعالی دنیا وآخرت مومنان است نه اینکه با آن سرماهی به فکر ظلم وتجاوز به هم نوعان باشیم؛ اگر می خواهیم اقتصادی پویا داشته باشیم به 6 عنصر نیروی انسانی فعال، نخبگان علمی، انرژی، مواد اولیه، جمعیت و سرمایه های جاری نیاز داریم که همه این عناصر در کشور ما وجود دارد.
وی در ادماه با اشاره به نگاه خاص اسلامی که همان نگاه امامین انقلاب است افزود:نگاه درست به اندیشه های امامین انقلاب در حوزه های مختلف هرزمان داشته باشیم در هیچ حوزه های ناکام نیستیم همانگونه که در حوزه امنیت اصلاً مغلوب دشمنان نشدیم؛ خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید اگر اگر امید شما به غیر خدا وبه دشمن باشد یاری نخواهید شد کما اینکه درسالهای اخیر میل به دشمنانی که هشت سال جنگ را به ملت ما تحمیل کردند سبب جلوگیری از نصرت الهی شد.
سردار پورشمسی در پایان با اشاره به تحریم های مختلف خارجی وداخلی علیه کشور ایران اسلامی گفت:مهم تر ازتحریم های خارجی، تحریم تولیدکنندگان علیه مردم با احتکار، گران فروشی وارائه اجناس بی کیفیت، تحریم مردم علیه تولید کننده با نخریدن تولید داخلی، تحریم بانک ها ودولت ها علیه تولید کننده را داریم که همگی باید رفع شود؛ توجه با اندیشه های ناب امامین انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات وتنها راه جلب الطاف وامدادهای الهی است.
ارسال نظرات