رئیس میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی شهرستان تنگستان درپیامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس گفت:روز بزرگ خلیج فارس یعنی حفظ خاک .تاریخ. فرهنگ و مشاهیر و حقوق ثابت بین المللی ملت شریف ایران.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۵۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکتر امرالله جعفری رئیس میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان تنگستان درپیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل می باشد:

((بسم الله الرحمن الرحيم))
می خونم از دلیران بنام پاک یزدان
نامت سرور عشق است در سینه شهیدان
همیشه جاودان باد خلیج فارس ایران
درسالهای اخیر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس ودرراس آنها کشور عربستان به همراه اربابان غربی شان که از انقلاب اسلامی و اقتدار ایران اسلامی زخم خورده اند سعی و تلاش فراوانی در تحریف نام مبارک خلیج فارس داشته اند تا از این تغییر نام اعتباری برای خود بیافرینند
و این آبراه استراتژیک جهانی را بنام خود در آورند .البته اعراب خلیج فارس در پیمودن این مسیر تنها نبودند و گهگاه از سوی برخی
موسسات بزرگ از جمله نشنال جئو گرافی نیز همراه می شدند .اما این همراهی ها در نهایت به عذر خواهی این گونه موسسات و جایگزینی نام اصیل خلیج فارس به جای نامهای جعلی دیگر می شد .واما دشمنانی که چشم طمع به هر نقطه ای از خلیج همیشه فارس دوخته انند بدانند هر قطره از هر نقطه از آبهای همیشه نیلگون خلیج فارس همانند خون در شریانها و رگها ی بدن تک تک ما ایرانیان جریان دارد و مایه حیاتمان میباشد .و جمهوری اسلامی ایران با استعانت از ذات اقدس الهی و درسايه حضرت ولی عصر عج و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه دام ظله العالی. وبا قوای معظم نیروهای مسلح بالخصوص سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه سبز و خرم و خلیج همیشه فارس بعنوان میراثی از میراثهای ماندگار میماند.
این روز بزرگ خلیج فارس یعنی حفظ خاک .تاریخ. فرهنگ و مشاهیر واز حقوق ثابت بین المللی ملت شریف ایران است .و روزی است که یاد آور از خود گذشتگی های ملت سر افراز ایران و فرار اشغالگران پرتغالی بعد از 117سال تسلط جابرانه بر سواحل جنوبی کشور در پی رشادتهای سپاه ایران می باشد .
در این روز یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و و شهدای هشت سال دفاع مقدس بالخصوص شهدای خلیج فارس بالاخص یاد و نام سردار دلها سردار شهید سلیمانی را گرامی می دارم و روز بزرگ خلیج فارس را بر ملت شریف ایران بخصوص به مردم شهید پرور و انقلابی و ولایی شهرستان تنگستان تبریک عرض می نمایم .
امرالله جعفری میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان تنگستان.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات