امام جمعه پاکدشت با اشاره به رفع مشکل سندهای اوقافی پاکدشت گفت: مردم آگاه باشند که نهایتاً نباید مبلغی بالاتر از 6 میلیون تومان برای دریافت سند رسمی منازل خود پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۶۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت امروز در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به ابطال وقف اراضی قراء پنج گانه پاکدشت در سال 1396 گفت: بعد از جلسات متعدد برای حل مشکلات اسناد مردم، بالاخره مقرر شد قریب به 30% املاک پاکدشت توسط بنیاد مستضعفان سند دار شوند.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود مبالغ هنگفتی از مردم بابت اسناد اخذ شود که بعد از رایزنی به مبلغی تا سقف 6میلیون تومان رسید، مردم آگاه باشند که نهایتاً نباید مبلغی بالاتر از این مقدار برای دریافت سند رسمی منازل خود پرداخت کنند، هیچ کس نباید بالاتر از این رقم، مبلغی را بپردازد، در صورت درخواست بالاتر از این مقدار بنده پاسخگو هستم.

وی بستن درب مساجد به بهانه کرونا را یادآور شد و افزود: این امر از ابتدا اشتباه بود که امروز خیلی ها به همین اشتباهشان پی برده اند.

وی تأثیر ذکر و دعا در رفع گرفتاری را یادآور شد و بیان کرد: در هفته پیش رو باید با توسل به 2 قرآن ناطق و ناظر خود را پاک کنیم، این روزها بیشتر نیاز به توبه داریم. شب های قدر نزدیک است، قدر این شبها را خیلی باید دانست./انتهای پیام

ارسال نظرات