نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، وحدت و انسجام قرارگاه های مواسات در استان را مثال زدنی خواند و جمع آوری ۱۱۵ میلیارد تومان کمک مومنانه را حاصل از برکت همین هم افزایی و وحدت دانست.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۸۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان در جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، از حرکت جهادی همگانی برای شرکت در این رزمایش قدردانی کرد و گفت: مواسات و همدلی یکی از ضرورت های امروز و توصیه های اهل بیت به مومنین در ماه رمضان است و الحمدلله همه دستگاه ها با دغدغه در این میدان حاضر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام وحدت و انسجام قرارگاه های مواسات در استان را مثال زدنی خواند و افزود: این میزان کمک ها به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان از برکت همین هم افزایی و وحدت در میان قرارگاه های شهرستانی و استان است.

امام جمعه شهرکرد بر فعال بودن مساجد در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ادامه داد: نباید فعالیت مساجد را تنها به اجتماعات محدود کنیم بلکه کارهای خدماتی و کمک به نیازمندان باید در مساجد شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان پیگیری راه اندازی دفتر بنیاد مستضعفان در استان را از متولیان خواستار شد و اظهار کرد: شرایط استان باید برای مقامات کشوری بیشتر تبیین شود تا مطالبات برای راه اندازی این دفتر در استان نتیجه دهد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه توجه به کمک های کوچک مردم موجب گسترش فرهنگ کمک مومنانه و افزایش مشارکت مردمی می شود، تصریح کرد: این کمک ها هرچند ناچیز باید جمع آوری و تجمیع شوند تا عرصه برای این نوع کمک ها فراهم گردد.

امام جمعه شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: در توزیع کمک های مومنانه نباید به لیست افراد سال گذشته بسنده کرد بلکه باید همچنان شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا با قوت ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در این جلسه گفت: مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین و مردم باسخاوت استان برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری بر مشارکت بیشتر شهرستان های استان در جمع آوری کمک های مومنانه تاکید کرد و افزود: با توجه به طولانی شدن شیوع کرونا کمک هایی که از سوی مردم شهرستان های استان صورت می گرفت کاهش یافته است.

وی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه را پشتیبان قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و تصریح کرد: در مرحله جدید رزمایش بخش زیادی از کمک ها به بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند اختصاص می یابد.

سردار اکبری از آغاز مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همزمان با روز قدس در 17 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: همه کمک های مومنانه باید با ساماندهی، سازندگی و هدایت قرارگاه مواسات استان انجام گیرد و گزارشات کمک ها در این قرارگاه تجمیع گردد.

ارسال نظرات