مسئول بسیج دریایی کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج :

دشمن از اقتدار ایران در خلیج فارس به شدت می هراسد/ زمان جنایت و قلدربازی دشمنان به پایان رسیده است

سرهنگ علی نژاد افزود : دشمن از پیشرفت های چشمگیر نیروهای مسلح به شدت می هراسد و ذلیلانه بارها در آبهای خلیج فارس توسط بسیجیان و رزمندگان ما به زانو در آمده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۹۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان ،مسئول بسیج دریایی کشور درگفتگو با بسیج اظهار داشت :امروزبه حول قوه الهی ،به برکت انقلاب و رهبری معنوی فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، نظام جمهوری اسلامی ایران درجهان در قله پیشرفت ،اقتدار و تکنولوژی قراردارد.

وی تصریح کرد:اقتدار نظام به ویژه درآبهای خلیج فارس و تنگه هرمز روبه افزون می باشدکه دستیابی به علوم و فنون روز با پشتکار جوانان بسیجی این سرزمین این مهم حاصل گردیده است.

سرهنگ علی نژاد افزود : دشمن از پیشرفت های چشمگیر نیروهای مسلح به شدت می هراسد  و  ذلیلانه  بارها در آبهای خلیج فارس توسط بسیجیان و رزمندگان ما به زانو در آمده است ،و ایران صلابت و اقتدارخود را در 8 سال دفاع مقدس به جهانیان به اثبات رساند.

مسئول بسیج دریایی کشورخاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند که خلیج فارس و تنگه هرمز تحت کنترل  بسیجیان  و پاسداران اسلام است واگر شیطنتی انجام دهند سرنگون خواهند شدو دیگر زمان جنایت و قلدربازی دشمنان این نظام و انقلاب به پایان رسیده است.

فرمانده بسیج دریایی ادامه داد: امروز به‌برکت رشادت رزمندگان و ایثارگران و مقاومت ملت، جمهوری اسلامی بااقتدار در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و در اوج قدرت است.

علی نژاد بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی افتخار می‌کند که توانسته معادلات جنگ در دریا را به هم بزند تا حرف مقتدا و رهبرمان زمین نماند.

وی در ادامه بابیان این که هیچ قدرتی یارای مقابله با ایران نیست، گفت: حفظ امنیت خلیج فارس به عهده جمهوری اسلامی است و ما اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت خلیج فارس را بازیچه دست خود کند.

 

 

ارسال نظرات