خبرهای داغ:

هنر شهید مطهری وحدت آفرینی حوزه و دانشگاه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: هنر شهید مطهری وحدت آفرینی حوزه و دانشگاه بود.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۹۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سپاه های نواحی در شهرستان ها برگزار شد گفت: شهید مطهری در طول عمر با برکت خود آثار فاخری از خود به جای گذاشت که نیاز است تا پاسداران با اندیشه های ناب ایشان بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: متاسفانه باتوجه به نزدیکی به زمان انتخابات ریاست جمهوری ، بداخلاقی ها و بی اخلاقی های انتخاباتی دیده می شود و همه ی مردم باید از این موارد درس بگیرند و در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری، انتخابی درسشت داشته باشند.

او ادامه داد: بصیرت افزایی در بین مردم باید تقویت شود و در راستای آماده کردن بستر ظهور برای منجی عالم بشیرت باید اعتقادات مردم افزایش یابد.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در این مراسم گفت: شهید مطهری در دورانی که دشمنان اندیشه ی جوانان کشور ما را هدف قرار داده بودند با آثار ارزشمند خود به سوالات جوانان به بهترین شکل پاسخ می دادند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی خود فرمودند که دشمنان به دنبال به انزوا کشیدن روحانیت، جدایی دین از سیاست و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند که همه ی مردم باید نسبت به این موارد هوشیار باشند.

او ادامه داد: برای تربیت نیروی انسانی، عمق بخشی به مفاهیم دینی با هدف مقابله با جنگ نرم و سخت، معرفت افزایی و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی، جذب و به کارگیری همراه با رشد اساتید اثرگذار با محتوای غنی اسلامی و الگوسازی مجاهدان فی سبیل الله باید تلاش شود.

سرهنگ خالقیان در پایان تصریح کرد: باتوجه به اهمیت فضای مجازی باید تلاش شود تا به روش های مناسب به سوالات جوانان پاسخ داده شود و در راستا تشکیل تمدن نوین اسلامی تلاش شود.

در پایان این برنامه از 120 نفر از مربیان عقیدتی در سپاه استان و در سطح استان تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار