تقویت دانش عقیدتی سیاسی در بین کارکنان، از ویژگی های سپاه است

نیکشهر- حجت الاسلام یعقوبی گفت: شهید مطهری یک فرد اسلام شناس، آگاه به زمان و مسائل روز و یک فرد متدین به تمام معنا بود بطوری که در هرمکان و زمان که احساس تکلیف میکرد در آنجا حضور داشت.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری(ره) جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر با حضور در مصلی الزهرا(س) شهرستان، با حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان نیکشهر ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و شهادت استاد مطهری  و تقدیر و تشکر از کارکنان سپاه ناحیه نیکشهر، یکی از ویژگی‌ها و امتیازات معنوی پاسداران و نیرو‌های مسلح را دارا بودن روحیه ایثار و شهادت و تقویت دانش عقیدتی سیاسی در کارکنان خود دانست.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اهمیت موضوع عقیدتی سیاسی و شهید مطهری  افزود: شهید مطهری یک فرد اسلام شناس، آگاه به زمان و مسائل روز و یک فرد متدین به تمام معنا بود بطوری که در هرمکان و زمان که احساس تکلیف میکرد در آنجا حضور داشت.
ارسال نظرات