مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

بروزرسانی اطلاعات و دعوت به تفکر، محورهای اساسی تربیت اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: اصول تربیت در قرآن بر دو اصل محوری دعوت به تفکر و افزایش علم آموزی استوار است.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم تجلیل از 23 مربی بسیجی و پاسدار سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت مقام والای معلمان با حضور جانشین فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام حاج علی ترکاشوند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ضمن پاسداشت مقام رفیع استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری (ره) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: زبان بشریت از توصیف مقام و جایگاه والای معلم عاجز است. خدا را شاکرم که افتخار تجلیل از مقام مربیان زحمت کش و خالص بسیجی بر عهده بنده و مجموعه فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گذاشته شده است. 

وی خطاب به مربیان بسیجی تأکید کرد: اصول تربیت در قرآن بر دو اصل محوری دعوت به تفکر و افزایش علم آموزی استوار است. اگر مربیان ما در حیطه تفکر وارد نشوند و اطلاعات و مطالعات خود را بروز نکنند، ممکن است مانند دانشمندانی که در صدر اسلام حضور داشتند و بر این دو عنصر اساسی پایبند نبودند، دچار انحراف و خسران شوند.

حجت الاسلام ترکاشوند بیان کرد: کسب علم و تدبر در علوم قرآنی و منابع احادیث نورانی ائمه معصومین می تواند مربیان موفق و تاثیرگذار در همه زمینه های معنوی و مادی پرورش دهد. فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و سرکار خانم ذوالفقاری به عنوان مربی نمونه در سطح سپاه امام حسن مجتبی (ع) مورد تجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار